Keresés

2013. június 30., vasárnap

Gyakori kérdések

Oké, tisztázzunk valamit.  A Gyakori kérdésekre nem én raktam ki a blogot, és egyenlőre azt sem tudom, hogy ki volt. Viszont most már értem a sok fújjulást. Mivel valószínüleg tömegesen találnak rá az oldalra olyanok, akik nem tartoznak a "célközönségbe", vagyis egyszerűen nem szeretik a Harry Pottert, a könyveket, az olvasást, engem, vagy a világot, pontosan nem tudom, mint ahogy azt sem, hogy ki lenne a célközönség. 
Mindenesetre aki(k)től pozitív visszajelzést kaptam, annak nagyon köszönöm, a többieket pedig remélem, hogy az érdeklődés hiánya, és a nyári túl sok szabadidő hajtja csak, nem pedig olyanok, akik vártak valamit, és tudták, hogy mit, aztán pedig csalódtak.
A kérdés feltevőjének a jelentkezését pedig nagyra értékelném :)
 
Véleményed mindenről van. Írd le nekem: | 
V

4 megjegyzés:

  1. Töröld a blogot semmi értelme..........

    VálaszTörlés
  2. Hát, amíg én értelmét látom, addig marad, de azért köszi a véleményt. Egyébként ha nem tetszik, nem mondta senki, hogy nézd.

    VálaszTörlés
  3. Már bocsi,hogy megkérdezem nem akarlak ezzel megsérteni, de tényleg nem értem ennek a blognak az értelmét. :/ Ez ilyen mindenes blog akar lenni vagy mi ? Mert ha van kedvenc sztárod, akkor inkább arról találj ki storykat! Mint mindenki. Inkább azokról írj mint ilyenekről. Mert én egyáltalán nem értem ennek a blognak az értelmét. Szerintem kezdj bele egy másikba. Pl: én Directioner vagyok és én az 1D- ről írok. És nyugi ha kapsz rá kritikát sose feled, hogy mindenkinek volt első blogja, és mindenki kapott kritikát :). Mert én is úgy kezdtem, hogy az első blogomat le ocsmányozták. És most már ott tartok,hogy az egyik blogomra már 11 követőm van. :D És ez nem kis szám. Vagyis az de nekem ez egy bazi nagy öröm, mert az a 4. blogom. És azt mondom neked ne ad fel az álmaid és küzdj meg érte. Csak kezdjél egy másik blogot ami ilyen történetekről szól. Egy sztárról és a végére belerázotsz az írásba.Soha ne ad fel. :) Mert én sem tettem.. és nézd meg hol tartok. :) Ha kell valamibe segítenem ha csak szeretnéd hogy segítsek szívesen megteszem :): keres meg : https://www.facebook.com/lilcsyy.vagyok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy írtál, de mit értesz az alatt pontosan, hogy nem érted, miről is szól? Igen, ha úgy vesszük, tényleg ilyen "mindenes blog", de nem is kerül fel rá túl gyakran bejegyzés, tehát nem használom, szóval ezért nem látnám értelmét, hogy nagyban, csak egy másik helyen blogolni kezdjek. Igazából csak magamnak csináltam, vagy nem is tudom, de nem azért, hogy névtelenek a nyári szünetük izgalmasabbá tételére lehúzzák, és itt nem rád gondolok :)
      És a sztárról való írás alatt mit értesz? Mármint, gondolom, hogy olyanra gondolsz, ami összegyűjti a dolgokat róla, de az nem igazán érdekel, és ha a Harry Potter fandom is, ha úgy vesszük, híresség, arról írok fanfictionöket, meg saját írásokat. És igazából könyvvéleményezésre indult, csak időközben rájöttem, hogy nincs kedvem az ilyesmihez, meg ha már az angolt leírja valaki, mi szükség lenne arra, hogy a magyar megjelenés után én is véleményezzek egy könyvet, hiszen nem is értek hozzá.
      Szóval, köszi, hogy írtál, és legfőképp, hogy jóindulatúan, és névvel :))

      Törlés