Keresés

2013. január 30., szerda

Fél éjfél van, a nézettségi görbe szépen alakul (tényleg, naponta van 1 megtekintés, ez rekord :D ), történet beküldve Merengőre és a változatosság kedvéért megint beteg vagyok. Szóval ez az első bétázott történet, amiért ezúton is ezer köszönet Emykének és Ninellnek :)
Béta keresés folyamatban, de már vannak jelentkezők, szóval haladunk.
Iszonyú sok dogáról maradok le, amit majd pótolhatok, ez is remek, meg a 39 fokos láz, na de sebaj, legalább van egy hé pihenőm :)
Most pedig mentem, mert rám lesz szólva :P Amúgy ti is ilyen gyakran vagytok betegek, vagy ez csak az én kiváltságom?

Véleményed mindenről van. Írd le nekem: | 
V

3 megjegyzés:

  1. a napi 1 megtekintes a tied te szerencsetlen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, hogy közbe szólok, de nem értem ki kényszerít rá, hogy egyáltalán felgyere erre a blogra??? És esetleg megkerdezhetem: Kedves Névtélen (jó lenne, ha adnál egy nevét, mert ez elég hülyén hangzott :() minden blogra így reagálsz , ami nem kielégítő a te "elvárásaidnak"? Egyébként énnekem még mindig nagyon tetszik a blog. Névtélen, remélem nem sértelek még a kérdéssel, további szép jó napot kívánok mindenkinek :)

      Törlés
    2. aha ha neked tetszik egy ilyen ronda blog ásd el magad

      Törlés